Söndag

Valborgsfirandet blev lyckat. Alla samlades hemma oss emelie och stämningen var på topp. Vi dansade och rockade röven av alla he he. Kul kul. Trotsade kylan och satt ute. Kanske inte det smartaste men det var kul. Jag och mickan bestämde oss sedan för att röra oss ner till stan för utgång. Blev ganska lugnt, satte oss på Royal och drack lite öl. Sen ragglade vi till subway och sen taxi hem. Mycket trevlig kväll.

Igår var det dags igen. Alla samlades åter igen hos emelie. Försökte få igång grillen, det tog oss säkert en timme haha. Lyckades tillslut och grillad mat måste vara det bästa som finns. Var ganska sliten från fredagen men trevligt var det. Satt runt grillen och hade det mysigt. För min del vart det en tidig hemgång.

Idag sov jag visst alldeles för länge. Åkte hem till mickan och hämtade elvis som har bott med hennes föräldrar hela helgen. Åkte och solade och sen har jag faktiskt städat lite. Nu ska jag bara mysa och ta det lugnt.

Imorgon blir det jobb hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback