Totalt mörker

Just nu ligger jag i min säng. Inte en enda lampa i hela lägenheten är tänd. Ganska skönt. Jag som annars typ har alla lampor tända jämt. Så är det. Jag har precis kollat på typ 100 avsnitt av glamourama. Jag hatar dom. Bara för att jag är avundsjuk på deras liv. Fast ändå inte. Ångest? Min 20års ångest är helt sjuk. Blir bara värre och värre för varje dag. Vafan ska jag göra med mitt liv. Jag har en del planer. Alla är inte att bara ha roligt och festa. Promise. Satsar på att jobba. Men frågan är vart? Eller vet jag det kanske? Ingen som vet än så länge. Det är mycket som ska klaffa om mina planer ska gå i verket.

Tänk om gud älskade mig och gör så att jag får typ 10 000 i skatteåterbäring. Jag skulle bli glad, lovar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk då på min ångest kära syster, jag är snart 25!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback