isadiowndoub

God kväll.
Ligger faktiskt redan i sängen i hopp om att jag kommer somna snart. För imorgon bär det av det huvudstaden med syster, och så måste man ju vara pigg.

Idag har jag ätit lunch med mamma och johanna. Kakas mat sitter aldrig fel. Så gick vi en sväng på stan och tiden bara flög iväg. Mamma och jag gick hem till mig och borrade lite så jag kunde sätta upp ett par hyllor jag har haft liggandes en längre tid. Bra. Sen gick vi en promenad med elvis. Det var pretty much it.


systrarna mupp


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jay Leno ringde och ville ha tillbaka sin haka av mig.

Postat av: Anonym

Snygga tjejer, men Josefin du ser ännu bättre ut i dina "egna" ögon!

Jay Leno, det var riktigt fyndigt, men Johanna det är bara en synvilla i kortet, jag lovar!



// Pappa

2010-02-17 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback