Nu kom jag på nåt

Jag kan ju tala om vad jag har inhandlat den senaste tiden till min underbara lägenhet! :)

           
Detta matbord kommer att finnas på plats i början på nästa vecka med dessa tillhörande stolar.

Jag och syster var på ikea här om dagen och inhandlade lite prylar. b.la.

En sån här söt liten plastblomma, eller snarare 3 st.
En av dessa vaser fick åka med hem också


Och i denna vas bor det vita blommor


Och en till lurvig svart matta.

Ja jag har tråkigt, därför fick ni ta del av detta inlägg. Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: I Kamprad

Snygga grejer, kul att se dom nästa söndag!

2009-03-14 @ 08:47:19
Postat av: Johanna

Himla fint minsann ja!

Skit Mio att inte min lampa finns med på hemsidan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback